تاریخ و ساعت بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر | تقشه‌های اوسمار برای آخرین مهمانی تاریخ و ساعت بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر | آبی‌ها در انتظار لغزش رقیب سقوط لیگ برتر فوتبال ایران به رده ششم آسیا حسین طیبی: در سخت‌ترین گروه جام جهانی قرار گرفتیم جدول لیگ ملت‌های والیبال در پایان هفته نخست | ایران در قعر جدول! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و آرژانتین(۷ خرداد ۱۴۰۳)| باخت میلی‌متری ایران مربی تیم ملی فوتسال افغانستان: شانس صعود داریم پرسپولیس در قزوین میزبان است! گولسیانی در قزوین هم غایب است اوسمار جواب نکونام را نمی دهد دو ایجنت مانع ادامه کار اوسمار با پرسپولیس عدم استقبال اوسمار از حضور مهمانان در تمرین پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و سویا| پایان قشنگ ژاوی شانس بیشتر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر | احتمال مسجل شدن قهرمانی سرخ‌پوشان در هفته بیست و نهم قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال انجام شد | مسیری آسان برای شاگردان شمسایی پخش زنده بازی ایران و آرژانتین در لیگ ملت‌های والیبال + تماشای آنلاین نکونام: برادران حیدری جدول لیگ را عوض کردند دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است
سرخط خبرها

لوکادیا پرسپولیسی شد اما گل‌محمدی مانگا را می‌خواست!

  • کد خبر: ۱۲۰۹۳۲
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
لوکادیا پرسپولیسی شد اما گل‌محمدی مانگا را می‌خواست!
مهاجم هلندی در حالی پرسپولیسی شد که گزینه اول سرمربی این تیم نبود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از کش‌وقوس‌های فراوان و بیشتر از یک ماه و نیم تلاش بالاخره باشگاه پرسپولیس توانست با یک مهاجم خارجی و رزومه‌دار برای فصل آینده قرارداد امضا کند تا یکی از دغدغه‌های مهم یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید برطرف شود.

دیروز باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و سابق آیندهوون، بوخوم، هوفنهایم، برایتون و ... با امضای قراردادی به پرسپولیس پیوست تا یکی از با رزومه‌ترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر به پرسپولیس بیاید. این در شرایطی است که طبق اعلام منابع معتبر الف مانگا برزیلی به پرسپولیس بسیار نزدیک بود.

در همین خصوص بد نیست بدانید که شنیده شده مانگا گزینه اول یحیی گل‌محمدی و لوکادیا گزینه اول باشگاه پرسپولیس بوده‌اند. البته جذب لوکادیا برای گل‌محمدی یه خبر بسیار خوب است، چون این بازیکن نسبت به مانگا رزومه بهتری دارد و البته پست تخصصی او هم مهاجم نوک است. هرچه هست لوکادیا به زودی به تهران می‌آید و ممکن است به بازی هفته دوم پرسپولیس به فولاد خوزستان هم برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->